Informationer til standlejer

Vi er utrolig glade for at I vil dele denne store begivenhed med os, og vi håber I får 4 helt fantastiske dage. Vi kan oplyse at vi har rundet 18.000 tilmeldinger og forventer i alt 20.000 besøgende igennem dagene. På denne side kan I finde praktiske informationer om udstillingsdagene som standlejer. Vi vil løbende opdatere, så hold øje med siden.

Tekniske bestillinger:

Bestilling af strøm, rengøring, gulvtæppe, evt. skillevægge og andre tekniske ydelser , skal ske direkte til MCH Messecenter Herning teknisk@mch.dk


Levering af varer inden udstillingen:

MCH Messecenter Herning

DKK (European Dog Show)

Hal X. Stand plads: XX + firma navn.

Vardevej 1, via port 1

7400 Herning

Varelevering er muligt alle hverdage mellem kl. 8.00 – 16.00

MCH Driftvagt 9926 9354

Stand nr.:

Du finder dit stand nr. på oversigtskortet eller i messeshoppen fra MCH: https://eds2023.mch.dk/forside...

MCH stand nr

Hal oversigt, opdateres løbende

Hal C

Hal G

Hal M

Hal F

NY


Opsætning af stand:

Når du ankommer til MCH vil din standplads være mærket op, det er vigtigt at du overholder rammerne for din stand, og ikke stiller varer længere ud end din stand. Dette er af sikkerhedsmæssige årsager og er noget vi holder meget øje med bliver overholdt.

Der vil være personale til stede fra MCH. Ved spørgsmål vedr. opsætningen af standen skal du kontakte MCH, øvrige spørgsmål fx om indgangsbillet mv. er til personalet fra Dansk Kennel Klub. Kontakt Gerner Sørensen, eller Ida og Mai-Britt de er i Hal C og M ved DKK shoppen.


Opbygning for stand:

Tirsdag d. 16. maj kl. 07.00 – 19.00

Onsdag d. 17. maj kl. 07.00 – 22.00

Nedtagning af stand:

Du kan pakke din stand sammen fra søndag ca. kl.20.00 til kl. 22.00. Og mandag d. 22. maj fra 7.00 – 20.00. Evt. dispensation skal aftales med driftsansvarlig Kim Lauridsen MCH på +45 2167 4456.

Ønsker du at påbegynde nedtagningen søndag aften, er dette først tilladt når Dansk Kennel Klub giver OK hertil. Det er vigtigt at alle konkurrencer er helt afslutte inden nedtagning må påbegyndes. Forvent omkring kl. 20.00.


Nedbrydning

Søndag d. 21. maj kl. 20.00 – 22.00

Mandag d. 22. maj kl. 07.00 – 16.00

Indkørsel og parkering:

Indkørsel kun via Port 1, Vardevej 1, 7400 Herning.

Parkeringskort kan hentes sammen med partoutkort hos Ida eller Mai-Britt i Hal C, DKK shoppen tirsdag og onsdag.

Kort over parkerings arealer, grøn markering er forbehold standlejer:

OBS disse plader er tiltænkt biler med lagervarer, dvs. at bilen bliver holdene på pladsen fra torsdag til søndag.

Personale henvises til gæste parkering.

p pladser

Indgangsbillet:

Som standlejer modtager du 4 stk. partoutkort som er adgangsbilletter til dit personale, er din stand over 12 meter få du tildelte 6 kort. Partoutkort kan afhentes hos Ida eller Mai-Britt i Hal C, DKK shoppen tirsdag og onsdag mellem kl. 10.00 – 16.00

Åbningstider for standene på udstillingsdagene:

Torsdag: Indgangene åbnes kl. 7.00, dagen afrundes kl. 19.00

Fredag: Indgangene åbnes kl. 7.00, dagen afrundes kl. 19.00

Lørdag: Indgangene åbnes kl. 7.00, dagen afrundes kl. 19.00

Søndag: Indgangene åbnes kl. 7.00, dagen afrundes kl. ca. 20.00

Vi forventer at du har din stand åben i dette tidsrum, og først lukker når alle udstillinger er afsluttet.


Skilt med firmanavn:

Af Erhvervs- og Selskabsstyrelsens tilladelse til salg på hundeudstillingerne fremgår det blandt andet, at ”det er en betingelse for afholdelse af udstillingen, at samtlige stande er forsynet med udstillers navn og faste forretningsadresse”. Med henvisning til ovenstående beder vi jer derfor venligst om at opsætte et synligt skilt på jeres stand med jeres firmanavn og forretningsadresse, så denne betingelse overholdes.

Kontaktpersoner i løbet af udstillingen:

Gerner Sørensen, der løser det meste 😉, han er i hallen fredag, lørdag og søndag, spørg efter ham hos DKK info stand i hal M og C.

Mai-Britt Raahauge Herborg Bay og Ida Victoria Skodborg, er i hallen tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag og søndag i DKK Shoppen, hal C og M.

Valuta / kontant hævninger

Husk at I selv skal sørge for evt. veksling af udenlandsk valuta eller hævning på Dankort, hvis jeres kunder ikke betaler kontant.

Valuta

Præmiekuponer:

DKK’s præmieordning, fungerer på den måde, at udstillerne får udleveret en præmiekupon, der lyder på 25 kroner. Denne kupon kan benyttes i DKK shoppen og information samt hos de standlejere, der ønsker at være med i ordningen. Når du som standlejerne afregner præmiekuponerne, yder du en rabat til DKK på 10 %. Det vil sige, at DKK refunderer kr. 22,50 pr. kupon. Kuponerne afregnes ved, at man indsender/afleverer kuponerne (med firmastempel) til DKK sammen med sit kontonummer. DKK vil herefter overføre beløbet til den pågældende konto.

Ønsker du at være med i ordningen bedes du inden udstillingen give besked til Mai-Britt Raahauge Herborg Bay maba@dkk.dk

Præmiekupon


Hunde:

Det er tilladt at tage egen hund med som ikke deltager på udstillingen, hunden skal være 12 uger og være vaccineret. Det henvises i øvrigt til Dansk Kennel Klubs generelle bestemmelser se dem her.

Husk at købe en gæste billede til din hund. Køb billet her.

Derudover er det vigtigt at følge vores anbefalinger om dyrevelfærd, husk hunden skal luftes, have adgang til frisk vand.

Overnatning/camping:

Ønsker I at bo tæt ved hallerne er det muligt at leje campingplads ved Messecentret. Her kan I finde oplysninger om leje af campingplads. Klik her

Udstillingsområde

On the west coast of Denmark